Primary Color

Secondary Color

Tertiary Color

Top Header

Horizontal Menu Color

Vertical Menu Color

Primary Button

Secondary Button

Tertiary Button

Icon

Body Font

Heading Font

Horizontal Menu Font

Vertical Menu Font

Custom Background (Support Box Layout Only)


Background Image

  • patten 0
  • patten 1
  • patten 2
  • patten 3
  • patten 4
  • patten 5
  • patten 6
  • patten 7
  • patten 8
  • patten 9
  • patten 10

Backgrounds Color

Home » VoiP Diensten

VoiP Diensten

VoIP Telefonie

 

VoIP betekent Voice Over IP dus spraak over het internet. VoIP betekent de nieuwe manier van bellen via internet. Via een VoIP centrale wordt analoge spraak omgezet in een digitaal signaal en getransporteerd over een internet verbinding. Bellen via een internet verbinding heeft een aantal grote voordelen. Technologische Innovatie is van het grootste belang voor elk bedrijf die goed voorbereid moet zijn op zijn toekomst. VoIP bellen betekent flexibiliteit, onbeperkte uitbreidbaarheid, hoge kostenbesparing en functionaliteit zoals als een wachtrij, doorschakelen, keuzemenu en een welkomst menu zijn met VoIP eenvoudig in te stellen.

 

VoIP bellen voor het MKB

Het betekent meer geld besparen op uw telefoonrekening, snellere verbindingen, minder service downtime en het vergroten van efficiëntie. Maak gebruik van een hosted VoIP centrale op het netwerk en je hebt geen eigen VoIP server of telefooncentrale nodig in je gebouw. Hosted VoIP centrale in de Cloud is de toekomst en is uiterst snel en betrouwbaar. Wij hebben deskundige personeel in dienst voor het beheren en onderhouden van uw hosted VoIP centrale. Kostbaar onderhoud, upgrades en backups van een eigen centrale behoren hiermee tot het verleden. Laat ons u helpen om uw bedrijf te verplaatsen naar een tijdperk van groei en expansie.

Voordelen van VoIP bellen

  • Onbeperkt uitbreidbaar
  • Meer flexibiliteit en extra functionaliteit
  • Niet locatie gebonden en geen vaste werkplekken
  • Goede kwaliteit en hoge betrouwbaarheid
  • Meer dan 50% besparen op telefoonkosten
  • Meer bedieningsgemak en betere bereikbaarheid
  • Onbeperkt aantal gesprekken over een VoIP Trunk mogelijk
  • Flexibel en makkelijk te integreren met ERP of CRM systemen

 

 

Onbeperkt uitbreidbaar

Een onbeperkt aantal toestellen en telefoon-lijnen kunnen gekoppeld worden aan ons VoIP centrale. Keuze uit een groot aantal VoIP SIP-telefoons.

Onze hosted PBX VoIP centrale kan duizenden werkplekken bedienen. Het toevoegen van een werkplek kan eenvoudig worden gerealiseerd . Faciliteiten zoals als een wachtrij, doorschakelen, keuzemenu en een welkomstmenu zijn eenvoudig in te stellen.

Meer flexibiliteit en extra functionaliteit

Betaal alleen de functionaliteit die u nodig heeft.U kunt kiezen uit groot aantal VoIP telefonie functies;

  • Keuzemenu
  • Conferentie
  • Doorschakelen
  • Wachtrij
  • Voicemail
  • Fax to e-mail
  • Blokkeren

 

 

Niet locatie gebonden en geen vaste plekken

Telefoontoestellen zijn makkelijk te koppelen op iedere netwerk locatie. Er hoeft niets omgeschakeld te worden en een netwerk-beheerder hoeft geen instellingen aan te passen. Een interne verhuizing is daarmee eenvoudig. Een VoIP account is gekoppeld aan een toestel en niet aan een geografische locatie. Dit maakt verhuizen zeer eenvoudig en aanzienlijk voordeliger. Ideaal voor thuis-werken en mobiele werkers in buiten dienst.

 Hosted VoIP

Bircon Telecom biedt een Cloud Hosted PBX die de kracht en de mogelijkheden heeft om een kleine tot middelgrote bedrijven te voorzien van een zakelijk telefoon systeem zonder de hardware, installatiekosten en onderhoudseisen van een traditioneel volumineus telefoonsysteem. U heeft alleen IP-telefoons en een internet verbinding nodig. De dagen van een standaard in huis PBX telefooncentrale zijn voorbij. Innovatie en vooruitgang van het grootste belang voor elk MKB en voorbereid zijn op de toekomst. De Cloud telefooncentrale is de toekomst.

 

Bij hosted VoIP maak je gebruik van een VoIP centrale op het netwerk. Je hebt geen eigen VoIP server of telefooncentrale nodig. Kostbaar onderhoud, upgrades en backups behoren daarmee tot het verleden. Bircon telecom heeft deskundige technici in dienst voor het beheren en onderhouden van uw cloud hosted VoIP centrale. Omdat de hosted VoIP wordt gehost op cloud gebaseerde servers, is het uiterst snel en betrouwbaar.

 

Wat betekent dit voor u? Het betekent meer geld besparen, snellere verbindingen, minder downtime en het vergroten van efficiëntie. Laat Bircon telecom u helpen uw bedrijf te verplaatsen naar een tijdperk van groei en expansie. Hosted VoIP adviseren we aan bedrijven met minder dan 30 medewerkers per locatie.

 

Belangrijkste voordelen van hosted VoIP telefonie oplossing zijn:

 

  • De gesprekskosten kunnen tot 60% worden gereduceerd
  • Er zijn slechts VoIP-telefoons in uw kantoor te beheren
  • Veel extra opties en uitbreiden is eenvoudig
  • Alleen betalen voor diensten die je gebruikt (pay as you grow)
  • Lage instapkosten en er zijn geen grote hardware, installatie,management kosten
  • Beheer, upgrades en back-ups doen wij voor u
  • Nummerbehoud en nieuwe nummers mogelijk
  • Thuiswerken wordt echt mogelijk!

 

Steeds meer bedrijven en particulieren bellen over het internet (VoIP). Met Cloud VoIP kunt u niet alleen via uw internetverbinding goedkoper telefoneren, maar ook meerdere functionaliteiten toevoegen binnen uw organisatie. Zo kunt u onder andere zelf bepalen hoe en wanneer uw organisatie bereikbaar is voor uw klanten. Met Cloud VoIP kunt u regelen hoe er verbinding wordt gemaakt met toestellen, andere netwerken of telefooncentrales. U bent op iedere locatie met een internetverbinding bereikbaar. Op deze wijze kunnen u of uw werknemers plaatsonafhankelijk bereikbaar zijn op één en hetzelfde nummer. Bovendien belt u onderling altijd gratis. Bij een migratie realiseren wij een naadloze overgang van traditionele telefonie naar VoIP telefonie. Hierna heeft u direct de beschikking over alle gemakken van een moderne telefooncentrale. Aangezien uw telefooncentrale in onze cloudomgeving staat, heeft u geen omkijken naar het beheer van de centrale. Indien u wijzigingen wilt doorvoeren, dan kunt u zelf de instellingen aanpassen via de webinterface. U kunt echter ook altijd contact opnemen met de Servicedesk van LanSolutions.

 

 

Betaal alleen de functionaliteit die u nodig heeft

U kunt kiezen om een of meer van de volgende opties af te nemen waardoor u nog meer bespaart. U betaalt dus alleen voor wat u nodig heeft.

 

  • Auto tenant : Een aangepaste menu-instelling voor het routeren van binnenkomende telefoongesprekken naar de juiste mensen of uitbreidingen.
  • Conferencing : Conferencing kunnen 3 of meer bellers tegelijk bellen in de telefooncentrale om een vergadering of conferentie te houden.
  • Doorschakelen : Binnenkomende gesprekken routeren naar mailboxen of zelfs mobiele telefoons of externe telefoonlijnen.
  • Wachtrij : Laat binnenkomende gespreken een keuze maken naar welke afdeling zij verbonden kunnen worden.
  • Voice Mail : Hiermee kunnen gebruikers inspreken wanneer zij niet op kantoor aanwezig zijn.
  • Fax to e-mail : een fax ontvangen op een e-mailadres naar keuze.
  • E-mail to fax : vanaf een e-mail account naar een faxmachine faxen.
  • Voice naar e-mail : een voicemail bericht ontvangen in uw e-mail inbox.
  • Aangepast bericht Alerts : krijg je een tekst of e-mail naar u verstuurd wanneer u een nieuw voicemail of fax bericht heeft ontvangen.
  • Blokkeren : Hiermee kunt u uw bellers doorschakelen naar voicemail of ze blokkeren.